De overeenkomsten variëren qua mogelijkheden van Helpdeskovereenkomst tot een Volledige Serviceovereenkomst waardoor uw toegangssysteem altijd up to date zal zijn.
U heeft hierbij de volgende keuze:
- Helpdeskovereenkomst
Telefonische ondersteuning (Helpdesk en Remote Support) + Licentie + Software update. - Preventieve Onderhoudsovereenkomst
Zie Helpdeskovereenkomst + 1 keer per jaar preventief onderhoud door de servicemonteur. - Preventieve Onderhoudsovereenkomst Plus
Zie Preventieve Onderhoudsovereenkomst + Ruil Unit Service (vervanging van een defect product of onderdeel met een gecontroleerd en getest eerder gebruikt artikel, inclusief drie maanden garantie). - Volledige Serviceovereenkomst
Zie Preventieve Onderhoudsovereenkomst Plus + Service ter plaatse *- Helpdesk Support
- Licentie + Software update
- 1x per jaar preventief onderhoud
- Ruil Unit Service
- Service ter plaatse bij een storing
* Onze specialisten van de helpdesk proberen u in eerste instantie telefonisch van dienst te zijn, door de oorzaak van de storing te analyseren. Indien telefonische ondersteuning niet voldoende is, zal er afhankelijk van uw contract, een monteur bij u langskomen om het probleem te verhelpen.
Voordelen
- Klanten van C.A.T. Control Systems met een serviceovereenkomst krijgen 24/7 ondersteuning op afstand bij al onze producten.
- Met de Ruil Unit Service kunt u in plaats van een nieuw product of onderdeel, voordelig een gecontroleerd en getest eerder gebruikt product afnemen.
- Klanten met een serviceovereenkomst hebben voorrang bij het oplossen van storingen op klanten zonder serviceovereenkomst.
Wilt u meer informatie?
Onze adviseurs willen u graag informeren over onze producten en/of services.